2014. október 26., vasárnap

Halloween Decorations

Sziasztok!
Kicsit eltűntem mostanában, amiért szeretnék tőletek bocsánatot kérni! De ugye ott a suli, ahol elég rendesen hajtani kell.
Mivel nyakunkon a Halloween, úgy gondoltam ma egy ezzel kapcsolatos bejegyzést osztok meg veletek. Mivel hazánkban is egyre elterjedtebb ez az ünnep, remélem hasznosnak találjátok majd amiket hoztam nektek!
April Hyland x




 Nekem nagyon megtetszettek ezek a befőttesüvegekből készült szellem és töklámpások. Szerintem nagyon jól tudnak kinézni mikor világít bennük egy kis mécses, és az elkészítésük is egyszerű. Idén én is csináltam ilyeneket és nem is kellett hozzá sok minden, csak tempera és egy ecset.☺

 

 Ez szintén egy nagyon egyszerű és könnyen kivitelezhető, mégis mutatós díszlet.☺




Néhány muffint is fel lehet dobni pár denevérrel.☺



A mézeskalács pedig nem csak karácsonykor lehet jó ötlet.☺





A legklasszikusabb Halloweeni díszlet a tökből faragott lámpás. Ezzel aztán soha nem lehet mellé nyúlni!☺
Persze ha valaki nem akar sokat bíbelődni a tökkel, akkor akár a narancs héja is megfelelő lehet a célnak egy kis m&m's-el feldobva!☺



/A bejegyzésben felhasznált képek we♥it-ről vannak./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése